420 Magazine Background

1960s Police Drug-Training movie

Oddnonsmoker

New Member
Man... did you see how craptastic that herb he had looked? I'm so happy it's gotten better.

Cheers

I gotta admit, that stuff was almost straight stem. :yikes:

I note many of the classic myths in here. Hash is worse than weed, the gateway effect, the list goes on and on....

I find it difficult that people once believed this. Good way to show how the times have changed, though.:nicethread:
 

bo man 420

New Member
Man... did you see how craptastic that herb he had looked? I'm so happy it's gotten better.

Cheers
The weed looked like a bag of mulch,somebody got ripped off,lol.How about those bomb craters a seed leaves when it explodes:19:.They make it sound like it's gonna blow your fingers off if the atomic seed you have rolled up in that mulch joint detonates,lol.:bravo:
 

MILF

New Member
"And another potential narcotics victim floats out of the world of reality to a midnight of vengeful regret and despair".......

:roorrip:...yeah right hahah :yummy:
 
Top Bottom