420 Magazine Background

Come on folks let's see some eye candy! Here's some for ya

Warlock of Pot

Active Member
Some of my current grow , no idea its origins other than the bagseed I started crossing with other bagseed , and after 15 years of crossing I'm still working on it lol
20210323_194312.jpg


20210323_194305.jpg


20210323_194132.jpg


20210323_194603.jpg
 

Enjoil

Well-Known Member
Some of my current grow , no idea its origins other than the bagseed I started crossing with other bagseed , and after 15 years of crossing I'm still working on it lol
20210323_194312.jpg


20210323_194305.jpg


20210323_194132.jpg


20210323_194603.jpg
Lol, it’s pretty! Shit bro, 15 years of you working on it, I think you get to make up a name. I like names where you can guess the parents....
 

MackMurder

Plant of the Month: Sept 2020
Passion fruit day 35

Bit if leaf septoria happening I 'finks. Gotta hit tent with a sulphur burner and some peroxide after the grow. That yellow makes my heart sink
Resized_20210323_123358.jpeg

Resized_20210323_123351(1).jpeg
 
Last edited:

MotaFina

Well-Known Member

Warlock of Pot

Active Member

MackMurder

Plant of the Month: Sept 2020

Enjoil

Well-Known Member
Pictures of my Blueberry D Auto plant

IMG_2725.JPG


IMG_2721.JPG
HOLY SHIf! Damn that’s a chonky monkey! And it looks like it has about a week and a half -2 and a half weeks left! I wanna see the dry weight on that cola! Last summer I had a goal to get foot long once colas that were uniform on a few outside. Had a few nice chonkers!

keep up the good work. Don’t let me hear a sob story in a week!
 

Enjoil

Well-Known Member
honestly that's a work of art brudduh. When buds are so crystally it looks like white fuzzy mold on an orange
Here is a nugget of my purple moby D. I love this smoke! I don’t even manicure it ,it’s the first plant I grew and was like, yep I’m breeding this! I’m working on selecting keepers for the f2, I’m stoked!
FEDD226F-23A5-4DE0-9E75-9C3D97E2216F.jpeg
196A953A-4018-4896-BCD2-D88DBB42C247.jpeg
ha ha! I always forget the pic! Good smokes fault! Lol
 

Dankman_420

Well-Known Member

Cola Monster

PlantOTM: Sep 2012,Mar 2013,May 2015,Jan 2016,Jul 2017,Aug 2018 - NugOTM: Dec 2013,Nov 2015,Mar 2017,Jan,Jul 2018,Mar 2020- CdelaC: Oct 2016,Mar,Jul,Oct,Nov 2017 - CdelaC 2016 - PhotoOTM: Feb,Mar,Jul 2018,Jul 2019,Jan,Dec 2020 - PhotoOTY 2018,2019

Stunger

Well-Known Member
Top Bottom