420 Magazine Background

Damn, thats a bigun!

grasspixie

New Member
Yeah that looks like it would smoke like shit, especially towards the end, if youve ever seen the inside of the last bit of a joint the weed is covered in resin and shit. Still, that thing was HUGE
 

Bud420Man

New Member
Damn! Pretty awesome... Just to look at haha . Couldnt amagine smoking it.

Kinda looked like some reggies, but still wouldn't that be the coolest party joint ever?
 

ShadyLady

New Member
I'd give it my best shot!
if only to say I'd done it!

I wish I could roll that big, lol
 

420FLASmoka

New Member
Niiice, I could roll up somethin like that....it'd just be a huge waste of time and buds....but cool ;-)
 
Top Bottom