Tangerine Dream Auto-Fem From Growers Choice

IgrowinDC

Active Member
Oh damn! That kinda defeats the point doesn't it? Lol
Were you able to give feedback to the breeder?

I found these guys and then just gave them a go since they were here in the US and had strains that intrigued me.
(Come to find out they're a sponsor here)

I really hope they stick to the 10 week timeline they advertised!

Seeds in the US I'm in the us I got mine from seedsman please share especially if the delivery time is a bit shorter and customs don't have to go all through my shit
 

Blazin Waffle

Plant of the Month: Nov 2017
I'm glad I'm picky about the taste of the green I grow...I want to chop her, but I have to flush!!!!

420-magazine-mobile483711140.jpg


420-magazine-mobile143741396.jpg


The calaxes just keep swelling. From a purely asthetic point of view, this is hands down the best plant I've grown.

420-magazine-mobile295062625.jpg


420-magazine-mobile1130469643.jpg
 

NaturalSpirit

Grow Journal of the Month: September 2018 - Grow Journal of the Year: 2018

InTheShed

Member of the Year: 2018, 2020 - Grow Journal of the Year: 2020 - Member of the Month: Jan 2018, Nov 2018, Jan & Aug 2020 - Grow Journal of the Month: Aug 2018, Dec 2020 - Plant of the Month: Oct 2018, Oct 2021

InTheShed

Member of the Year: 2018, 2020 - Grow Journal of the Year: 2020 - Member of the Month: Jan 2018, Nov 2018, Jan & Aug 2020 - Grow Journal of the Month: Aug 2018, Dec 2020 - Plant of the Month: Oct 2018, Oct 2021
Remember, the best picture might be one you have already taken.
-Confucius
 

NaturalSpirit

Grow Journal of the Month: September 2018 - Grow Journal of the Year: 2018
So the sledgehammer is killing her.
Haha I mean, that's kinda what I wanted?

Came home, lots of fans had gone yellow and dried up, almost as if she ate them.
Gonna make trimming easier lol

Purple is really coming out in her


420-magazine-mobile1218789994.jpg


420-magazine-mobile607018119.jpg


420-magazine-mobile329663299.jpg


420-magazine-mobile543377318.jpg


420-magazine-mobile951871989.jpg


420-magazine-mobile1864538640.jpg


420-magazine-mobile1905873456.jpg


420-magazine-mobile1010449899.jpg

Damn She looks awesome and tasty!! What is the chop down date for now?

You are like a budporn master BW!
 

Blazin Waffle

Plant of the Month: Nov 2017
Damn She looks awesome and tasty!! What is the chop down date for now?

You are like a budporn master BW!
Thanks NS!!! Looked last night and the trichs were cloudy. Maybe 5% still clear, but I find an amber here and there.

Nov. 7th was the original date. I'll just be checking trichs until then. I could see this sledgehammer really helping her to finish up, so could be as early as this weekend
 
Top Bottom