420 Magazine Background

Trying to get the tops to grow in centre

AdaminCO

Well-Known Member

Lerugged

Plant of the Month: May 2019 - Photo of the Month: June 2019
Nice netting work. Now you can watch them grow for a while. In a few days or a week or longer you might see they're crowded again. Then you can see what you want to do. Maybe train again, or who knows maybe some trimming or supercropping. I'd give them some time now to see what happens. They look happy.
Yep what SO says up here ! They gonna be crowded in a week or two for sure take some clones or tie them again . Good times. I also absolutely hate having so much weed . :) I really enjoy training my plants outdoors. Going to get creative this spring.
 

AdaminCO

Well-Known Member
I think if you split it, you can revive ASAP by taping it closed and covering the area completely with electrical tape, spray water in it before you tape tightly closed. You need to cover the wound. Hahaha trail and error many times in the past eeesh.
I’m an Ole AV guy.
04E3BC59-DA29-47BA-A750-130F6BF73165.jpeg

Worked like a champ. Lol!
 

AdaminCO

Well-Known Member
Are they thirsty or just a little angry that you worked with them?
No trim out before the tuck. They’re pissed/can’t breathe. Lol.
 

GrizzWald

Plant of the Month: June 2016 - Nug of the Month: Aug 2017

GrizzWald

Plant of the Month: June 2016 - Nug of the Month: Aug 2017
When ever needing more growth in particular area, bring everything else down, make the area your wanting growth the top, that's where energy will be directed to...
 

GrizzWald

Plant of the Month: June 2016 - Nug of the Month: Aug 2017
Look at date of pics, lol... Two seasons ago
 

GrizzWald

Plant of the Month: June 2016 - Nug of the Month: Aug 2017
Yeah same seasons...Just across the pond from you, east coast of Australia..
 

GrizzWald

Plant of the Month: June 2016 - Nug of the Month: Aug 2017
Yeah, winter's way to cold where I live. A good portion of the country one could grow during winter..
 
Top Bottom