Results 1 to 9 of 9

Thread: Im going into a lab for testing plz read

  1. #1
    420 Member Yakuza Kick's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Southern California
    Posts
    215
    Post Thanks / Like

    Exclamation Im going into a lab for testing plz read

    Well last summer i had a seizure one night when i just opened a beer and took a drink the weird thing was when i swallowed it then next thing i know i feel some weird choking pain so next thing i know im shaking on the floor and in my head im thinking this cant be happening to me then i just get myself back up i stopped it pretty much but the next thing i remember was me trying to like dust myself off like nothing happend but my uncle and his friend were all freaked out they got my parents to take me to a hospital i stayed there for like 2 days. hmm i dont know what i did to have a seizure to tell you the truth. But there going to be taking my blood out and giving me some more test's i guess and what i want to do is since there taking my blood well im gonna smoke and see if thc can do anything for this seizure shit maybe something works for it or against or or something you know so im just curious to see what the doctor will say. Do you think it's a bad move or a good one kind of like an experiment i guess. i dunno im just a punk.

  2. #2
    420 Member Yakuza Kick's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Southern California
    Posts
    215
    Post Thanks / Like
    um i don't really drink anymore i drink like once in awhile but not really you know i rather smoke my pot.

  3. #3
    420 Member Detained's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Florida
    Posts
    1,016
    Post Thanks / Like
    seizures i believe are ur body freakin out.....obviously, but it can be caused by anything. i'd lay of everything except water and food hehe. it's crap, but u don't want to fuck urself up.

  4. #4
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    Since you're 18...

    ...

    ... you should be protected by the law. As in, your parents won't find out. The privacy law may also apply to minors (idk). Pot has been linked to psycosis, but I haven't heard of it causing seizures. A lot of people get seizures though. They live normal lives. You'll be okay.

  5. #5
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    You might have some blood clots. My mom had some pretty bad ones, but they didn't cause her any seizures. My grandfather, on the other hand, had a seizure that temporarily parallylzed half of his body, head to toe. He's chronically obese and had a clot in a major artery in his heart. But he's old as shit but still calls square dances and enjoys life, so he's a happy guy nonetheless .

  6. #6
    New Member
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    1
    Post Thanks / Like

    Re: im going into a lab for testing plz read

    something to eat , a cold shower , and lying down helps...
    It happenned to me many times specially when i mix thing like pot and alcohol,added to that a bar and u are done...just take a cold shower and lye down relax and if u feel like eating go for it...

  7. #7
    New Member XLE420's Avatar
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    0
    Post Thanks / Like

    Re: im going into a lab for testing plz read

    Wow. Now this came out of no where.

    It took me a few posts to realize it was old. I kept thinking 'who are these people? I never seen any of there posts' (Other then TOG)

  8. #8
    Cannabis Connoisseur Happy Kitty's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Bay Area, CA
    Posts
    12,487
    Post Thanks / Like

    Re: im going into a lab for testing plz read

    Having a seizure is not the same as just passing out. You definately should let your doctor run you through all the tests.But most people who suffer from seizures never know why. Just make sure it is not a life-threatening situation that may be causing the seizures.
    But it is NOT from smoking bud!

  9. #9
    420 Member SlimDog53185's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    Kentucky
    Posts
    871
    Post Thanks / Like

    Re: im going into a lab for testing plz read

    I know a girl that as a seizure disorder. It is some real serious stuff. I'd say weed probably has little to nothing to do with it, but your better off to take care of it quickly. Don't mess around with stuff like that.
    "For the wages of sin is death, but the gift of God is enternal life." -Romans 6:23

    R.I.P. Josh Williams. Thanks for the grow advice. I'll be using that forever.