Page 7 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 91 to 105 of 113

Thread: First Grow (MICHIGAN)!

  1. #91
    420 Member Tunes420's Avatar
    Join Date
    May 2009
    Posts
    1,909
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    plants looking

  2. #92
    420 Member GMT1975A's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Michigan
    Posts
    2,277
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Traficante...just checked out your pics and video bro. Great looking grow. You be sitting on some excellant bud soon! I have thought of posting a video also, wasn't sure if I could, will definately do so now. + reps if I can, keep up the great work.
    GMT1975A

    First Grow New Facilities

    If it's worth doing, it's worth doing to excess!

  3. #93
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Checked out my 5 clones and they are all rooting! I contemplating cloning some more since I feel confident in the process.
    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  4. #94
    420 Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    211
    Post Thanks / Like

    Talking Re: First Grow (MICHIGAN)!

    this is my first post so im new to this but ur plants look great man... i am goin to be startin my first grown on here so wish me luck!!!!! But great plants keep up the great work.....

  5. #95
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Quote Originally Posted by rocafellarush View Post
    this is my first post so im new to this but ur plants look great man... i am goin to be startin my first grown on here so wish me luck!!!!! But great plants keep up the great work.....

    thanx for stoppin by rocafellarush, pleasure to have you. Welcome to the 420 family. Looking forward to your grow dude
    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  6. #96
    420 Member LiveTour's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    666
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Right on I like the video! :58:

  7. #97
    420 Member
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    211
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    thanx you.. and the video is very nice..... big ups to u... and i cant wait to start my i am goin to be usin a hydro set... kinda like a stealth bubble ponics system but my own version... hope it does well...

  8. #98
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    ok guys, time for an update... So the 5 clones I originally took I placed in pots with soil and under a fluorescent fixture. Their roots were already coming out of the rockwool so I figured it was time for them to go in their new homes. Tomorrow I will clone a few more from my garden. I took another video since its easier with the HPS lamps on... Enjoy :-)

    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  9. #99
    New Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    N.E.US
    Posts
    36
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Yo,
    your getting pretty good with the video thing. Everytime I watch your flicks I think this should end with a big ole puff a smoke.

    I growlegal


    Growlegal

  10. #100
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Quote Originally Posted by Growlegal View Post
    Yo,
    your getting pretty good with the video thing. Everytime I watch your flicks I think this should end with a big ole puff a smoke.

    I growlegal
    haha, thanx kid... Still having issues getting real good close ups. This stupid camera doesnt do macro pics for some reason. :(
    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  11. #101
    New Member
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    N.E.US
    Posts
    36
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Quote Originally Posted by traficante View Post
    haha, thanx kid... Still having issues getting real good close ups. This stupid camera doesnt do macro pics for some reason. :(
    Ohhh Kid lol

    I was a kid alot of decades ago. The lions won games. lol
    I even got Night Train Lanes autograph.

    Hey thanks, kinda makes me feel young.


    Growlegal

  12. #102
    420 Member GMT1975A's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Michigan
    Posts
    2,277
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Great video bro. So you post to youtube and then embed the link bro? Plants are looking really good, keep it going.
    GMT1975A

    First Grow New Facilities

    If it's worth doing, it's worth doing to excess!

  13. #103
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Quote Originally Posted by GMT1975A View Post
    Great video bro. So you post to youtube and then embed the link bro? Plants are looking really good, keep it going.
    Yeah man, upload the mpeg file to youtube and use the code. Use the "Insert Link" feature to post.

    thanx for stopping by guys
    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  14. #104
    420 Member traficante's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Every where you wanna be
    Posts
    118
    Post Thanks / Like

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    Quote Originally Posted by Growlegal View Post
    Ohhh Kid lol

    I was a kid alot of decades ago. The lions won games. lol
    I even got Night Train Lanes autograph.

    Hey thanks, kinda makes me feel young.
    Love the reference to the Lion's winning games, LMFAO!!!!!!!!!
    whats this about a "New World Order"? I just wanna know if fries and a coke come with that...

    Check out my first grow : http://www.420magazine.com/forums/jo...-michigan.html

  15. #105
    420 Member
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    North MI
    Posts
    257
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    2

    Re: First Grow (MICHIGAN)!

    traficante awesome looking plants.. wish mine was lookin like that.. but soon enough they will..

Page 7 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast