View Poll Results: Who should be the new mod and why?

Voters
19. You may not vote on this poll
  • rasta john

    3 15.79%
  • D-Rock

    3 15.79%
  • MeeKLo

    1 5.26%
  • knifesrcoolnstu

    0 0%
  • KingPhilie

    10 52.63%
  • High Enough

    0 0%
  • 4DeuceZero

    2 10.53%
  • SweetJezus

    0 0%
  • battery

    0 0%
  • Pharmaecopia

    0 0%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 16 to 30 of 34

Thread: New Mod

  1. #16
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maryland
    Posts
    246
    Post Thanks / Like

    hey

    I voted D-Rock because he's a cool muthafucka, and he doesn't post stupid ass posts like "I agree" (knifesrcoolnstuf) just to get his posts up. Also because he has 200+ posts (if i remember correctly, prolly not) also that knifes guy is always robotrippin', we do not need a robo fag for a mod also most of you will say who's higgy? i've viewed this board for awhile
    ----

    ok, i'm really sick of people saying that i only post to get my post count up. you guys think that thats all i think about, but what even made you guys think i cared about it? evidently anyone who thinks this checks the post counts alot because they want to be the one with the highest posts. i personally couldn't give a shit. i only post to get other peoples opinions and give my own. if you guys really give a shit that much, tell Rob(the420guy) or james(theoldguy) to put my posts down to zero, as long as they don't delete them. you guys act like your 3 fucking years old. its not a competition

  2. #17
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    S1CK SID3
    Posts
    210
    Post Thanks / Like
    haha, thanks for voting for me people. ( 1 vote, my self )

    i might as well give it a shot i guess im not that popular here so i wouldnt win, just like any other election

    but i think i will do a good job becuase I am active here and make sure i respond to every topic with full attention and answer all questions to the best of my knowledge...

  3. #18
    420 Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    St. Louis
    Posts
    527
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by SweetJezus
    I put "personally", as a sign that I did want to explain myself.

    personally, I think you only said that because I disagreed with you somewhere back in another thread.

    oh, and I added the personally so I woudln't have to explain myself.

  4. #19
    420 Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    California Agoura simi valley
    Posts
    19
    Post Thanks / Like
    I don't even remember getting into an agrument with you, I just dislike you from what I have read on the boards.

  5. #20
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    Oh, nag, nag, nag.

    Didn't a great man once say "Love eachudda."?

    Come on now, group hug.

    I said group hug you sum-bitches!!!

    Damn right. Now stop grabbing my ass, Jezus.

    I said cut it out!

    No, D-Rock, you don't have to stop grabbing his ass, just keep your hands off me, okay?


    (All in good fun )

  6. #21
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    I like him :D

  7. #22
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    S1CK SID3
    Posts
    210
    Post Thanks / Like
    i dont wanna be a mod

  8. #23
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    S1CK SID3
    Posts
    210
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by 4DeuceZero
    Can i have your vote then? Im still losing :( lol. How about...whoever doesnt get into an argument on this thread gets to be a mod :rolleyes: They all must be dry or somethin :(

    Yes you can have my vote good luck

  9. #24
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maryland
    Posts
    246
    Post Thanks / Like

    hey

    can you vote without posting? it doesn't let me

    my decision is bettween MeeKLo and king philly. I'm thinkin about MeeKLo cuz he smokes marijuana for medical purposes, so he can see beyond the getting high aspect much better, but king philly also sounds like a good choice because he has been around along time and, like MeeKLo, is a really good guy. if you guys could post telling me why you're better, that'd be great

  10. #25
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    S1CK SID3
    Posts
    210
    Post Thanks / Like
    i just gave you MY vote.. your not pimpin nobody hehe

  11. #26
    420 Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    St. Louis
    Posts
    527
    Post Thanks / Like
    damn....I WAS winning. haha

    oh well, its cool.

    *grabs oldguys ass*

  12. #27
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    :mad:

  13. #28
    420 Member
    Join Date
    Oct 2003
    Location
    Maryland
    Posts
    246
    Post Thanks / Like

    hey

    at least you have one lol

    my vote goes to kingphillie because he REALLY knows his shit better then most people and he's been here longer

    oh yeah, and about posting the thing about staying up, sorry about that. that was stupid and unrelated. i posted that because i was really fucking bored. sorry about that, my apologies
    Last edited by knifesrcoolnstu; 10-17-2003 at 09:23 AM.

  14. #29
    420 Member TheOldGuy's Avatar
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    San Antonio, TX
    Posts
    1,332
    Post Thanks / Like
    ...

  15. #30
    420 Member
    Join Date
    Sep 2003
    Location
    St. Louis
    Posts
    527
    Post Thanks / Like
    well, old guy just told me some good news.

Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast