Kan vi inte ha en nordisk gemensam region istället?

SwedishCloset

Well-Known Member
-Tjena tjena!

Jag är själv svensk och det är ju sisådär (vi är ju fler än ni norrbaggar iaf) men det är ju skandal att Danmark med sitt Christiania och sin allmänt liberala inställning inte är representerat här på forumet så jag tänkte att kanske en nordisk sammanslagning hade varit på sin plats? :party:
...så som det borde vara istället för det kollapsande EU (ni är ju inte med vi andra har ju gått på niten).

Finns det aktiva skandinaver här på 420? skriv i tråden isåfall (om ni är med på idén) så kan vi kontakta någon mod. Hade ju varit kul att se vad som försigår lite halv lokalt.. :reading420magazine:
 
Danmark er skam repræsenteret på dette forum :)
 
Danmark er skam repræsenteret på dette forum :)
Meet another danish dude today on...? in my journal-tread so then we are... a small group. :bravo:

:party:
 
Ännu en svenne här! Håller med det om Danmark. Men dom kanske inte har lika många "privat" odlare i Danmark som oss i Sverige just pågrund av att dom redan har Christiania. Har själv vart där 10 minuter efter dom öppnat och de va full smockat med folk, känner också en dansk som bor ca 1 timme ifrån med bil. Han brukar ta bilen o köpa de han behöver för o klara sig ett tag. Blir kanske lite Amsterdam syndrom på de hela (hittade just på de ordet och har ingen information alls om hur många som odlar eget där) menar alltså att inte många alls odlar eget iom de är såppas lätt o få tag i. Låter logiskt enligt mig.
 
Hej alle nordiske venner

Endnu en dansker her.

Pas på med at køre i bil til Christiania. Hvis man bliver taget med hash i blodet koster det 1 månedsløn(før skat!) og de tager kørekortet i 3 år.....
 
Back
Top Bottom